wtorek, 14 października 2014

Pozycjonowanie, optymalizacji i inne trudne słowa

No i poczytałam sobie sporo o tym pozycjonowaniu. Chyba jako polonistka, to z tego pozycjonowania, to tylko teksty zapleczowe mogę pisać. Bo trochę to dla mnie czarna magia. Wprawdzie komputer nie jest dla mnie narzędziem obcym, ale o programowaniu i innych takich to ja raczej mało wiem. Więc zastanawiam się, czy tego pozycjonowania lepiej nie zlecić jakiejś firmie.
Dowiedziałam się czym jest pozycjonowanie www, a czym optymalizacja. Jedno to działania bezpośrednio na stronie internetowej, a drugie, czyli pozycjonowanie robi się poza tymi stronami. Ale oba działania mają prowadzić do jak najwyższej pozycji strony lub witryny internetowej w wynikach wyszukiwania. Wiem też, że wyszukiwarki ciągle się zmieniają, aby jak najsprawniej wyszukiwać wpisane hasła i przesiewać reklamy. Ale specjaliści od pozycjonowania nie pozostają w tyle i ciągle udoskonalają metody optymalizacji i programowania. Kiedyś było to dużo prostsze niż teraz. Pisało się sporo tekstów z odpowiednimi słowami kluczowymi i to działało. Teraz to już nie tak łatwo. Trzeba działać na kilka sposobów, więc stąd te wspólne działania optymalizacji i pozycjonowania. Dowiedziałam się też, że słowo kluczowe w pozycjonowaniu to nie jest takie zwykłe słowo. Jest to rodzaj instrukcji w komputerowym programie.

1 komentarz: